Ponad 716 tys. klientów IKEA włączyło się do 5. edycji programu „Na Rodzinę Można Liczyć”

W tym roku szkolnym stypendia w ramach programu „Na Rodzinę Można Liczyć” otrzyma rekordowa liczba uczniów. To dzięki zaangażowaniu klubowiczów IKEA FAMILY, którzy w ciągu miesięcznej akcji okazali w trakcie zakupów swoje karty ponad 716 000 razy, IKEA przeznaczy 360 000 zł na 180 rocznych stypendiów.

W tym roku szkolnym stypendia w ramach programu „Na Rodzinę Można Liczyć” otrzyma rekordowa liczba uczniów. To dzięki zaangażowaniu klubowiczów IKEA FAMILY, którzy w ciągu miesięcznej akcji okazali w trakcie zakupów swoje karty ponad 716 000 razy, IKEA przeznaczy 360 000 zł na 180 rocznych stypendiów.

Program „Na Rodzinę Można Liczyć” organizowany przez IKEA oraz Fundację Świętego Mikołaja trwa już od 2012 roku, a dzięki wszystkim pięciu edycjom udało się zebrać fundusze na aż 729 stypendiów dla uczniów z blisko 200 szkół. Co roku wsparcie otrzymują zdolni i zaangażowani społecznie uczniowie, których sytuacja finansowa nie pozwala na rozwijanie pasji i zainteresowań.

W program zaangażowani są zarówno pracownicy IKEA, jak i klienci - klubowicze IKEA FAMILY, którzy decydują o liczbie fundowanych stypendiów. Za każde okazanie karty podczas zakupów dokonywanych w trakcie trwania kampanii, firma przekazuje 50 groszy na fundusz stypendialny. Tylko w tym roku do akcji włączyło się ponad 716 000 klientów sklepów IKEA w Polsce.

Najchętniej, bo aż 98 555 razy, po karty IKEA FAMILY sięgali klienci sklepu IKEA Targówek w Warszawie. Kolejne miejsca na podium zajęły sklepy w Gdańsku i w Poznaniu, gdzie klienci okazali swoje karty łącznie blisko 190 000 razy. Dzięki zaangażowaniu klubowiczów, w ramach 5. edycji „Na Rodzinę Można Liczyć” firma ufunduje 180 rocznych stypendiów o łącznej wartości 360 000 zł, czyli o 60 000 złotych więcej niż w roku szkolnym 2015/2016.

„Tegoroczny wynik to dla nas ogromna satysfakcja. Cieszymy się, że nasi klienci coraz chętniej włączają się w budowanie funduszu stypendialnego, dzięki któremu możemy wspólnie kształtować przyszłych liderów społecznych. Ich zaangażowanie jest dla nas niezwykle ważne, ponieważ pokazuje, że  warto działać i robić coś dobrego dla innych. Chcemy promować postawy prospołeczne wśród młodych ludzi i pokazywać, że działając razem można osiągnąć znacznie więcej” – mówi Adam Nowak,  kierownik Programu Lojalnościowego IKEA FAMILY.

Tegoroczni stypendyści otrzymają - oprócz środków na rozwijanie swoich talentów - granty na realizację autorskich projektów społecznych.

„Realizacja własnych projektów daje młodym szansę sprawdzenia się w działaniu. To prawdziwa szkoła życia. Tutaj uczą się przywództwa, pracy w grupie, i co ważne, biorą na siebie odpowiedzialność za zmiany w swoich lokalnych społecznościach. Ostatnia edycja pokazała nam, że ci młodzi ludzie są bardzo wrażliwi i świadomi problemów z jakimi boryka się ich najbliższe otoczenie. Oni chcą je rozwiązywać, a my im w tym pomagamy. W tym roku wybierzemy dziesięć nowych projektów, ale wiemy też, że niektóre z zeszłorocznych działań będą kontynuowane, z czego jesteśmy szczególnie dumni” – mówi Jolanta Michalewicz, dyrektor Fundacji Świętego Mikołaja.

Wszystkie informacje o programie oraz sylwetki stypendystów i relacje z projektów grantowych dostępne są na stronie IKEA.pl/Stypendia.

Przekaż darowiznę, a my zamienimy ją w Stypendium św. Mikołaja

zima 15 v4
Przekaż cegiełkę na stypendium dla zdolnego dziecka z niezamożnej rodziny i wpłać
30
buzka 2 v2
Zostań Patronem rocznego stypendium dla zdolnego dziecka z niezamożnej rodziny i wpłać
3000
lato 7 v5
Ufunduj miesięczne stypendium dla zdolnego dziecka z niezamożnej rodziny i wpłać
300
buzka 3 v4
Wpisz poniżej kwotę wpłaty na stypendium dla zdolnego dziecka z niezamożnej rodziny
Operator płatności - Przelewy24 Operator płatności - PayPal
Przyjaciele Fundacji Świętego Mikołaja:
darczyncy indywidualni v2
logo Mikolaj
Radio357 logo kontra
LOGO M
MHP logoty dobry
ikea v2
PLD LOGO COLOR3x
pobrane
polska pomoc logo
Pepco logo RGB TAB
Logo OMEGA Pilzno v2
logo GrupoLAR v2
bialy prostokat v2
pepco AT
logoFDNT.png
fondation de france 1
logo pve dobra energia kwadrat cmyk
accenture logo
orange
tvp info male
PLAY S
T logo carrier surface rgb n
logo Heyah BK
Gazeta Kongresy logo
logotypyplusipolsat 1
Active citizens fund4x
2
AMS RED
promark serwis R
islogo
sks
HSBC logo
logo IG
logo 2
muzeum powstania warszawskiego
LOGOTYPY POWER v2
NIW PROO v2
logotypMSZ A kolor
Logo full kolor RGB
Active citizens fund4x v2
dar serca wersja podstawowa v2
Fundacja ARP rgb
frse v2
LOGO LIBRUS poziome duze v2
OCEN.logotyp na www
KMS logoOpt
kantar
Logo white JPEG TAK
widoczni logo
CF BLUE v2
77production v3
zpapieru 01
aria logo1
logovgi
librus logo
bos bank
bos fundacja
komitet pomocy dzieciom polskim
dyrektor szkoly winieta
Brewa logotyp
Filia czarny 300
literatura logo
logo Mamy Spiewamy
IMAS Logo 884 456px
3.2 CA Together supported by CA Foundation Logo
logo majewski v2
Polskie radio logo
Program 3 PR
logo radio new
logo PRK
logo radio lublin
logo radio lodz
Logo Polskie Radio Olsztyn
111 154741892710
pik
logo radio rzeszow
Radio Szczecin logotyp
logo v2
banner kampus
radio centrum logo czarne 01
logo muzyczne radio
Logo telezlom
Eyzee logo red black v2
logo euforma
81746010 1029034474118597 553683909372542976 o
positive red Wyjatkowy Prezent
SDA Znak Podstawowy
NAFTOR LOGO ZBIORNIK KOLOR
logo PAYTEL
logo
wprost logo bez obrysu rgb
SPAR H RGB 2
PLD LOGO COLOR3x v2
ursa
zielona sowa
gadzety reklamowe logo main 1 1
logo v3
redgetechblack
logo black sm
nwg logo2x
STABILO Logo 2019 RGB
TWB logo v2
PIB logo pion
STORCK Logo ab25mm RGB PM logo
logologo
insignis logo nowe final
thisisbio
pobrane v2
Pekao Fundacja Pole Ochronne CMYK 1
unum logo
JDP Logo v2
flow logo turkusowe tlo
prevoir
bosch v2
SONNEDIX COL RGB
Fundacja BNPP BL Q
allegro logo
MUFU
NCK logo poziom kolor RGB
JBL 3300x2550pix color22
novonordisk
LOTOS logo fundacja
logo GrupoLAR
logo rpm basic
CDP SA Logo Horizontal Black RGB
ZENTIVA LOGO