Celem kampanii informacyjnej było budowanie świadomości istnienia i działalności Stowarzyszenia Tęcza oraz zwrócenie uwagi na problemy niewidomych dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością. Jednocześnie odbyły się zbiórki pieniędzy na rzecz Tęczy.
Niewidome i niepełnosprawne dzieci wymagają szczególnie dużo ciepła, miłości i opieki. Pomoc, nie rzadko specjalistyczna, potrzebna jest również całej rodzinie dziecka.
reżyseria i zdjęcia: Wojtek Wieteska, muzyka: Ivo Czerniawski, scenariusz: Dariusz Karłowicz, produkcja ASJ Graffiti Film
projekt graficzny plakatu: Dariusz Karłowicz, Wiesław Kędzierski
W ciągu całego 2003 r. na konto Stowarzyszenia Tęcza wpłynęło ponad 80 000 zł. od darczyńców z całej Polski. Wpłaty były ponad dwukrotnie większe niż w 2000 r. - pierwszym roku kampanii.
Wielu rodziców zgłosiło się z prośbą o pomoc do Stowarzyszenia.
Dziękujemy!