Patrona naszej fundacji przedstawiać nie trzeba – to Święty Mikołaj! Ten od prezentów? Oczywiście! Ale tych płynących ze szczerej i bezinteresownej potrzeby dzielenia się dobrem, nie zaś z konsumpcyjnego nawyku. Dziś przedstawiamy naszego partnera – firmę TIM SA działającą na rynku dystrybucji artykułów elektrotechnicznych od ponad 35 lat. W 2024 roku odbyła się kolejna edycja TIM-u Mikołajów, która kontynuuje wyjątkową tradycję, którą zapoczątkowano pięć lat temu. Zamiast świątecznych prezentów i kalendarzy dla klientów, TIM przekazuje środki na wsparcie lokalnych organizacji charytatywnych. TIM Mikołajów tworzy sama firma, jej klienci i producenci. Klienci wybierają beneficjentów akcji, a producenci produktów dostępnych na TIM.pl zasilają jej budżet dodatkowymi środkami. Aż 333 000 zł na wsparcie 17 lokalnych instytucji i organizacji znalazło się w puli akcji w zeszłym roku, wśród nich nasza fundacja, z czego bardzo się cieszymy i dziękujemy!
Od pięciu lat TIM Mikołajów dynamicznie rozwija się jako szeroko zakrojona akcja charytatywna, oparta na współpracy z partnerami biznesowymi TIM-u. W pierwszej edycji do projektu dołączyło 7 dostawców. Dziś jest ich ponad 50, co podkreśla rosnącą skalę i zasięg inicjatywy. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu TIM-u oraz partnerów suma dotychczasowego i tegorocznego wsparcia na rzecz instytucji działających w różnych obszarach, takich jak fundacje, hospicja, placówki opiekuńcze, schroniska dla zwierząt czy kluby sportowe, przekroczyła 1 700 000 zł.
W 2024 roku budżet w wysokości 333 000 zł pozwolił 17 organizacjom na uzyskanie 18 000 zł wsparcia. Dodatkowo przewidziano 3 darowizny w wysokości 9 000 zł dla organizacji, które nie zajęły pierwszego miejsca w swoich regionach, ale znalazły się
w czołówce w skali krajowej.
Kto otrzyma pomoc?
Kluczowym elementem akcji TIM Mikołajów było głosowanie internetowe, które w 2024 roku trwało od 5 do 29 listopada. To głównie klienci TIM-u zdecydowali, kto otrzyma wsparcie finansowe – każdy z nich, przypisany do jednego z biur handlowych TIM, mógł oddać głos na jedną z trzech lokalnych instytucji. Głosować mogli również niezarejestrowani użytkownicy, odwiedzając stronę TIM.pl/TIMmikolajow2024 i wybierając jedną z organizacji reprezentujących ich region.
Współpraca w szczytnym celu
W tej edycji TIM-u Mikołajów udział wzięło wielu kluczowych partnerów biznesowych, którzy swoim wsparciem okazali wielkie zaangażowanie społeczne. Do akcji dołączyli:
3M, ACI Partner, Alfako Electric, Anamet Europe BV, BAKS, BATNA24, B.E.G., Bemko, Bitner, CELLPACK, Cynk-Mal, DAMIR, DEHN Polska, Delta Plus, DOKTORVOLT, Eaton, Eco Light, Elektrokabel, Elektromet, Elit, Elko-Bis, ELPAR, ELS Elektrotechnika, Eltrim Kable, EM Group, EMOS, Ergom, F&F, Hager, HARTING, Helukabel, Intelight, Kanlux, KM Grom, Kontakt-Simon, KOPOS, LEDVANCE, Legrand, Lider-Hurt, Marmat, Morek, NKT, Orno Polska, Ospel, PCE, Relpol, Schneider, Simet, Spamel, Technokabel, TIGA-CYNK, TT Plast, VIKO.
Dziękujemy firmie TIM SA za zorganizowanie tej wyjątkowej akcji i za wielkie wsparcie dla naszych podopiecznych z Aleppo. Nieustannie zbieramy środki na dalsze funkcjonowanie Uniwersytetu Dziecięcego w Aleppo oraz wsparcie psychologiczne dzieci, których dotknęła niezawiniona krzywda - tragiczna w skutkach wojna i trzęsienie ziemi. Dziękujemy również każdemu, kto dołożył swoją cegiełkę do TIM-u Mikołajów.
Wasza kropla dobroci to dla nas ocean wsparcia!