Firma Pepco, nasz wieloletni Partner wprowadza do swoich sklepów nową kolekcję Charytatywnych Misiów. Te sympatyczne pluszaki oprócz tego, że wywołują uśmiech na twarzy, niosą także ogromną pomoc dla podopiecznych naszej fundacji.
Charytatywne Misie to projekt prowadzony przez Pepco od 2019 roku. Misie są nie tylko przyjaznymi towarzyszami dzieci, ale też symbolem dobroczynności, ponieważ każdy zakup to wsparcie szczytnego celu. 100% zysków ze sprzedaży pluszaków w Polsce zostanie przeznaczone na rozwój i edukację dzieci i młodzieży. W nowej kolekcji na wiosnę i lato 2024 roku pojawią się Pani Misiowa w uroczej sukience boho oraz Pan Miś w letnim kapeluszu, wyczekujący cieplejszych dni.
Środki pozyskane ze sprzedaży misiów przeznaczone są między innymi na stypendia edukacyjne dla zdolnych uczniów z niezamożnych rodzin. Nasza fundacja przyznała w tym roku szkolnym 341 stypendiów na łączną kwotę ponad 960 tysięcy złotych, z czego ponad 200 stypendiów zostało ufundowanych przez naszego Partnera. Zaangażowanie społeczności szkolnych ma kluczowe znaczenie dla sukcesu naszej inicjatywy. Warto wspomnieć, że oprócz wsparcia płynącego ze sprzedaży Charytatywnych Misiów Pepco, każda szkoła w Polsce może dołączyć do programu zbierania środków na stypendia dla swoich uczniów. Do 21 czerwca trwa akcja „Wiosną stypendia rosną”, w której podwajamy środki zebrane przez społeczności szkolne. Program stypendialny, którego Pepco jest Partnerem strategicznym, to całoroczna pomoc przeznaczona na cele edukacyjne oraz rozwój pasji i talentów dla uzdolnionych i zaangażowanych społecznie dzieci z niezamożnych rodzin.
Oprócz Polski, Charytatywne Misie dostępne są również dostępne w Niemczech, Rumunii, Bułgarii, Czechach, Serbii, Hiszpanii, Chorwacji, we Włoszech, na Litwie, Słowacji i Węgrzech. Wszędzie tam, gdzie są dostępne, pomagają innej organizacji społecznej, ale wszystkie łączy jeden cel – wsparcie rozwoju i edukacji dzieci znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
Warto podkreślić, że misie, które co roku pojawiają się w dwóch odsłonach – w sezonie wiosna/lato oraz jesień/zima – wyróżniają się nie tylko ze względu na niesiony przekaz. Ich wygląd często jest także wynikiem kreatywności i zaangażowania społeczności lokalnych, gdy do projektowania ubranek zapraszane są dzieci pracowników Pepco lub będące pod opieką partnerów społecznych. Najmłodsi z pasją włączają się do współtworzenia tej pięknej inicjatywy.
Z całego serca dziękujemy Pepco za wielkie serce okazane naszym podopiecznym! Razem zawsze możemy więcej!