Fundacja Świętego Mikołaja, która od 25 lat pomaga dzieciom w potrzebie, szuka do zespołu charytatywnego osoby wspierającej bieżącą pracę i prowadzenie programu Stypendia św. Mikołaja i Akademia Liderów.
Fundacja Świętego Mikołaja pomaga dzieciom w Polsce, w Syrii i na Ukrainie. Od początku naszej działalności zrealizowaliśmy kilkadziesiąt kampanii społecznych m. in. „Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą” na rzecz hospicjum dla dzieci, „Grunt to rodzina!” na rzecz rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych, „Mama w pracy”, „Bóg się rodzi!”, „Pomóż samotnym matkom" dla Caritas Polska i przekazaliśmy miliony złotych potrzebującym. Obejmowaliśmy naszym wsparciem domy samotnej matki, hospicja dla dzieci i rodzinne domy dziecka, dzieci z Litwy. Przy współpracy z Fundacją Dzieło Nowego Tysiąclecia organizowaliśmy kampanie Dnia Papieskiego. Od 13 lat prowadzimy ogólnopolski program Stypendia św. Mikołaja. Organizujemy Akademię Liderów Fundacji Świętego Mikołaja, do której zapraszamy zaangażowanych społecznie uczniów szkół średnich. W 2021 roku uruchomiliśmy program pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży, a w 2022 roku Przystanie Świętego Mikołaja, w których dzieci z Ukrainy mogą otrzymać otuchę, wsparcie i szansę na rozwój. Od lat budujemy także środowisko wokół Teologii Politycznej: wydajemy tygodnik, rocznik i książki filozoficzne, organizujemy debaty, konferencje i spotkania autorskie. W 2020 r. powołaliśmy do życia Instytut Kultury św. Jana Pawła II w Rzymie. Łączymy działalność charytatywną, edukacyjną i naukową. Naszym patronem jest biskup Święty Mikołaj.
Obecnie do zespołu Fundacji Świętego Mikołaja szukamy osoby odpowiedzialnej za: KOORDYNACJĘ PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH I KOMUNIKACJĘ
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Koszykowa
Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie na pełen etat (ewentualnie minimum ¾ etatu)
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- koordynacja działań projektowych (pod skrzydłami managera programowego), w tym przede wszystkim w „Akademii Liderów” – programie rozwojowym dla młodych zaangażowanych społecznie osób;
- redakcja treści na stronach internetowych;
- prowadzenie mediów społecznościowych prowadzonych projektów społecznych i charytatywnych;
- opracowywanie wywiadów, raportów, prezentacji oraz materiałów promocyjnych;
- przygotowywanie kampanii mailingowych;
- prowadzenie bieżącej komunikacji z partnerami programów i projektów Fundacji (nauczycielami, instytucjami, mediami) oraz beneficjentami (stypendystami i uczestnikami programu Akademia Liderów Fundacji Świętego Mikołaja);
- wspieranie pozostałych członków zespołu charytatywnego fundacji w działaniach administracyjnych (w tym praca z bazami danych w Excelu i dokumentami);
- wspieranie pozostałych członków zespołu charytatywnego fundacji w działaniach organizacyjnych (w tym przygotowywanie warsztatów, spotkań, wydarzeń).
Szukamy osoby:
- z doświadczeniem w pracy projektowej i zespołowej;
- z lekkim piórem, znającej zasady poprawnej polszczyzny;
- dobrze poruszającej się w mediach społecznościowych, która potrafi samodzielnie tworzyć jakościowe treści na Instagram i Facebook oraz prowadzić relacje z odbiorcami social mediów;
- kreatywnej, a zarazem uporządkowanej i systematycznej;
- łatwo nawiązującej kontakty i relacje z ludźmi, w tym także z młodzieżą;
- pracowitej, dokładnej i samodzielnej;
- dobrze zorganizowanej i odpowiedzialnej, która potrafi zorganizować wydarzenie dla grupy 30 odbiorców i zadbać o każdy detal;
- chcącej swoje talenty i codzienny wysiłek wykorzystać w pracy na rzecz zwiększania szans edukacyjnych i rozwojowych dzieci i młodzieży;
- wysoką kulturą osobistą.
Dodatkowe atuty kandydata/kandydatki:
- umiejętność obsługi systemów: SilverStripe (lub innego do obsługi stron internetowych), MailerLite (lub innego do obsługi mailingów) oraz CRM;
- umiejętność tworzenia prostych grafik i infografik w Canvie;
- doświadczenie w pracy jako copyrighter;
- doświadczenie wolontariackie lub liderskie w organizacji harcerskiej lub młodzieżowej.
Zapewniamy:
- umowę o pracę lub umowę zlecenie w zależności od preferencji danej osoby;
- wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas;
- ciekawą pracę, która ma sens i daje satysfakcję każdego dnia;
- możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach;
- przyjacielską atmosferę i przyjazne miejsce pracy także dla rodziców;
- biuro w zabytkowej kamienicy w Śródmieściu Warszawy (ul. Koszykowa 24 tuż obok biblioteki, niedaleko Placu Zbawiciela i Placu Konstytucji);
- dobrą kawę i herbatę.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: antonina.grzadkowska@mikolaj.org.pl do dnia 3 stycznia 2024 roku.
Prosimy o wpisywanie w CV klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Świętego Mikołaja z siedzibą w Piasecznie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych.”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami, a także że wybranym osobom przekażemy krótkie zadanie do wykonania samodzielnie w trakcie rekrutacji.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Świętego Mikołaja z siedzibą w Piasecznie, ul. Przesmyckiego 40. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest pod adresem: mikolaj@mikolaj.org.pl lub korespondencyjnie na adres: ul. Koszykowa 24/7, 00-553 Warszawa. Dane zbierane są dla potrzeb niniejszej rekrutacji oraz na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji. Ma Pan/Pani prawo do sprostowania swoich danych, zgłosić sprzeciw wobec ich przetwarzania oraz uzyskać od administratora dostęp do ich treści. W dowolnym momencie może Pani/Pan zgłosić administratorowi chęć ograniczenia przetwarzania danych, ich przeniesienia lub wnieść o ich usunięcie. W przypadku stwierdzenia naruszenia danych ma Pani/Pan możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (poprzednio GIODO). Podanie danych w zakresie określonym przepisami Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Przekazanie dodatkowych danych jest dobrowolne. Pani/Pana dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, chyba że wyrazi Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie na potrzeby przyszłych rekrutacji. W takim przypadku Pani/Pana dane zostaną usunięte po upływie 5 lat.