W poniedziałek 18 stycznia w Internecie będzie można przeczytać informacje o obchodzonym tego dnia Blue Monday, czyli najbardziej depresyjnym dniu roku. W Fundacji Świętego Mikołaja codziennie przekonujemy się, że wokół nas żyją dobrzy ludzie i dzieją się dobre rzeczy. Dlatego postanowiliśmy właśnie tego dnia zorganizować Dzień Dobrych Wiadomości - żeby zachęcić wszystkich do dzielenia się dobrymi wiadomościami.
Jak wziąć udział w akcji? W poniedziałek 18 stycznia umieść w swoich mediach społecznościowych post z jakąś dobrą wiadomością i oznacz ją hasztagami #DzieńDobrychWiadomości #BlueMondayinaczej
Twój post może brzmieć następująco: Dziś obchodzony jest Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny dzień roku. Ja obchodzę #BlueMondayinaczej i biorę udział w akcji #DzieńDobrychWiadomości, którą organizuje Fundacja Świętego Mikołaja. Dobra wiadomość jest taka, że (TU WPISZ SWOJĄ DOBRĄ WIADOMOŚĆ, KTÓRĄ CHCESZ SIĘ PODZIELIĆ Z INNYMI).
Podziel się ze światem pozytywnym przekazem. Szczególnie teraz wszyscy tego potrzebujemy!
Ambasadorką akcji #DzieńDobrychWiadomości została Beata Pawlikowska - dziennikarka, podróżniczka, autorka książek i audycji radiowych :)
Świat jest pełen dobrych zdarzeń! Tak samo jak głowa jest pełna dobrych myśli, tylko czasem odruchowo koncentrujemy się na postrzeganiu tego, co jest negatywne. Dzisiaj wspólnie z Fundacją Świętego Mikołaja namawiamy wszystkich, żeby znaleźć dobro wokół siebie. Dostrzec to, co jest piękne, wyjątkowe, niezwykłe, pozytywne i optymistyczne. Z doświadczenia wiem, że człowiek zawsze znajduje to, czego szuka i co spodziewa się znaleźć. Kiedyś byłam zawsze niezadowolona, we wszystkim potrafiłam znaleźć wadę lub niedoskonałość. Dzisiaj jestem jednym z najszczęśliwszych ludzi na świecie, ponieważ nauczyłam się dostrzegać dobro we wszystkim, w każdej sytuacji, w każdym zdarzeniu, w każdym człowieku. Przyłącz się dzisiaj do nas i SZUKAJ DOBRA.
Ogłaszamy Dzień Dobrych Wiadomości! - Beata Pawlikowska