Na półki sklepów Pepco trafiła właśnie nowa kolekcja charytatywnych, pluszowych misiów, które dzielą się dobrem. Dochód z ich sprzedaży w 100% przeznaczony zostanie na pomoc dzieciom z Ukrainy — podopiecznym Fundacji Świętego Mikołaja.
Firma Pepco już od 2019 roku sprzedaje charytatywne, pluszowe misie, z których dochód w całości przeznacza na realizację projektów społecznych na rzecz dzieci. Misie inspirowane są pomysłami pracowników Pepco. W tym roku dochód z ich sprzedaży w całości przeznaczony zostanie na działalność „Przystani Świętego Mikołaja”, czyli miejsc na terenie całej Polski, których celem jest wspieranie dzieci z Ukrainy.
Misie w nowych ubrankach będą dostępne w sklepach przez co najmniej kolejne 10 miesięcy.

Fundacja Świętego Mikołaja współpracuje z Pepco nieprzerwanie od 2020 roku, w efekcie czego pomogliśmy już wspólnie tysiącom dzieci. Dzięki wsparciu firmy 236 zdolnych uczniów z niezamożnych rodzin otrzymało stypendia na rozwój swoich talentów, w czasie pandemii przekazaliśmy 110 laptopów do nauki zdalnej dzieciom w najtrudniejszej sytuacji. Pepco objęło wsparciem również młodzież z małych miejscowości, która prowadzi swoje autorskie projekty lokalne w ramach Akademii Liderów. Wspólnie pomogliśmy także 7 tysiącom dzieci z Ukrainy.
Jesteśmy bardzo szczęśliwi i wdzięczni Pepco, że w tym roku, dzięki charytatywnym misiom, będziemy mogli zebrać środki na kontynuowanie pomocy na rzecz dzieci z Ukrainy.
Zachęcamy do zakupu charytatywnych misiów Pepco i wspierania w ten sposób podopiecznych Fundacji Świętego Mikołaja. Misie można znaleźć w sklepach Pepco w całej Polsce. Koszt jednego misia to 30 złotych, a cały dochód przeznaczony jest na pomoc dzieciom z Ukrainy.