Przed nami finał finałów! Już w najbliższy czwartek 23 grudnia spotykamy się na antenie Radia 357 na ostatniej przedświątecznej licytacji prowadzonej przez redaktora Kubę Strzyczkowskiego. Rozpoczynamy punktualnie o 16:00. Co tym razem będzie czekało na licytujących?
1. Specjalna edycja podcastu Single z Żoliborza.
Tym razem to zwycięzca licytacji wybierze 6 swoich ulubionych utworów, o których powstaniu i historii ze szczegółami opowiedzą Marek Niedźwiecki i Piotr Stelmach. Wszystko zależy więc od fantazji słuchaczki lub słuchacza, choć mamy szczerą nadzieję, że nikt nie zapragnie opowieści o oczach zielonych, przyprawiających o szaleństwo lub o afekcie, który kwitnie w stolicy polskich Tatr.
2. Maciej Wisławski – zawiezie do ślubu zwycięską parę swoją syreną Bosto (jeśli się uda zgrać terminy).
Jeśli się nie uda lub zwycięzca licytacji nie z tych, co się żenią – rajd po skierniewickich sadach tą samą syreną i opowieści pana Macieja.
3. Od Piotra Czajkowskiego dostaliśmy jego pracę ROOSEVELT z cyklu METRO.
Jest to rysunek z ubiegłego roku, w formacie 53 x 63 cm. Oprawa przestrzenna, karton passe-partout, szkło. Cykl METRO jest jednym z najważniejszych artystycznych osiągnięć artysty. Jest to rodzaj osobistego notatnika. W pracach wchodzących w skład cyklu przenikające się frazy tekstu tworzą ciągi znaczeniowe, które odnoszą się do nazw stacji i linii paryskiego metra. Prace te znajdują się w wielu polskich oraz zagranicznych kolekcjach, m.in. we Francji, Niemczech, Belgii, Szwajcarii czy Rosji. W minioną niedzielę obraz Piotra Czajkowskiego pt. Zurich, z cyklu Roads został sprzedany za 68 440 zł.
4. Adam Zbyryt - podarował swoją książkę „Ptaki Puszczy Białowieskiej. Opowieści o mieszkańcach niezwykłego lasu” i oprowadzi zwycięzcę licytacji po puszczy właśnie.
Można wybrać się samemu albo rodzinnie. Wyprawa odbędzie się w kwietniu, bo to najintensywniejszy czas w życiu lasu. Co ważniejsze – nie ma wtedy komarów! Spacer zaplanowano na 4 do 8 godzin, z przerwą na posiłek.
5. Niezwykły zestaw czapeczek zespołów Formuły 1.
Są na nich autografy: Lewisa Hamitlona, Valteriego Bottasa, Lando Norrsia, Daniela Ricciardo, Fernando Alonso, Estebana Ocona, Pierra Gaslego, Yukiego Tsunody, Sebastiana Vettela, Lanca Strolla, Nicholasa Ltifiego, Georga Russella, Kimiego Raikkonena, Nikity Mazepina i Micka Schumachera. Być może dołączą do nich czapeczki Ferrari Red Bulla, wciąż jest na to szansa. Do kolekcji dodajemy również koszulkę zespołu Alfa Romeo Racing Orlen z autografami Raikkonena, Giovinazziego i Roberta Kubicy. Dwie czapeczki Mclarena są już w Polsce i lada moment powinny dotrzeć do redakcji.
6. Od Agnieszki Kobus- Zawojskiej mamy plecak z Igrzysk Olimpijskich w Tokio i koszulkę lidera z Pucharu Świata w 2016 oraz – mistrzowski trening na wyczynowej łódce wioślarskiej.
Polska wioślarka, srebrna i brązowa medalistka igrzysk olimpijskich, mistrzyni świata i Europy zapewnia, że tak plecak, jak i koszulka przynoszą szczęście. Ma na to dowody w medalach, które, dodajmy małym drukiem, będzie też można przymierzyć. Kto chce się poczuć Mistrzem Świata?
Jak możesz włączyć się w akcję?
- przekaż darowiznę na konto: Fundacja Świętego Mikołaja numer konta: 37 2130 0004 2001 0299 9993 0002 z dopiskiem: darowizna na pomoc psychologiczną dzieciom
- wpłać on-line: mikolaj.org.pl/radio357
- wyślij SMS o treści POMOC na numer 7545 (każdy SMS to 6,15 zł z VAT na pomoc dzieciom. Wszyscy operatorzy zrzekli się swojego dochodu)
- weź udział w charytatywnych aukcjach na Allegro lub wystaw swój przedmiot: https://allegro.pl/charytatywni/fundacja-swietego-mikolaja/cele/zbiorka-na-pomoc-psychologiczna-dla-dzieci-w-polsce-i-w-syrii
- słuchaj przedświątecznej licytacji w Radiu 357: 23.12 od godziny 16:00 www.radio357.pl
Licytujemy pod numerem telefonu: +48 510 357 357
PARTNERAMI KAMPANII "POSŁUCHAJ ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA" SĄ: RADIO 357, AMS, ORANGE, PLUS, PLAY, T-MOBILE, HEYAH, TELEAUDIO DWA. Wszyscy operatorzy sieci komórkowych zrzekli się dochodu z SMS-ów charytatywnych i całą zebraną w ten sposób kwotę przekażą na konto akcji. Do końca grudnia nasza kampania będzie widoczna w największych miastach Polski dzięki wsparciu firmy AMS.